då har det blivit dax att sjösätta pråmen. det råkade bli en volvo som införskaffades i våras.
än så länge har jag hunnit med att få på coils och fixat o donat lite. det stora är väl fälgarna en uppsättning BBS RF 16" *
(håll i er nu) 11" ja 11" breda ska de bli.kan ha haft lite hybris när ytterbanor klickades hem men de ska på.
och nu lite bilder (ursäkta pissiga mobil bilder)

bilden när den kom hem för första gången

lite test men inte ens nära då det var!! 5 bult på fälgarna och 4 pinnbult på bilen. då bestämde jag mig för att sätta svesen i dessa dyrgripar. (ja rosten är borta)

men först blev det till att svarva till lite pluggar

pressa i dem i hålen

och svetsa (ja inga super svetsar men de gör jobbet)
efter lite smek från fleroppen på jobbet så var de bara 4 hål. (ja jag borde ha pluggat ett fack till men vafan)

då kunde jag testa hur de skulle sitta inåt iaf och kan inte säga mer än att det blir jävligt tight.
efter en dag hos björn (björnE) så bestämde jag mig för att ge allt och beställa banor. de blev i bredaste laget men de ska på som sagt. innerbanorna blästrades av och tack vare tobbe (mellowed) så är de nu fin fin silver.

nu ligger bara banorna ihop då centrumen är på lack hoppas att han blir klar med dem i veckan så blir det tok mek.
håller på med lite justeringar till camber bak just nu så kommer väl uppdatera er inom kort.
puss på er